Har du brug for hjælp?

Spar tid ved at finde svaret med et par klik i rubrikken Ofte stillede spørgsmål.

  • Hvor kan man finde PHYTOMER-produkter?

    Phytomer produkter distribueres udelukkende i kurbade, institutter og thalassoterapicentre. Du kan finde dit nærmeste salgssted ved at klikke her.

  • Er Phytomer-produkter testet på dyr?

    I overensstemmelse med de europæiske regler tester vi ikke på dyr.

  • Kan PHYTOMER-produkter anvendes under graviditet?

    De fleste af vores produkter har ingen kontraindikationer for brug under graviditet. Graviditet er dog en meget speciel fysiologisk tilstand, og vi anbefaler at konsultere en læge for at bekræfte brugen eller anvendelsen af kosmetiske produkter.

  • Sådan kender du ingredienserne

    Find sammensætningen på etiketten (ingredienslisten) på hvert af vores produkter samt på beskrivelsesbladet på phytomer.fr
    Vi står naturligvis til rådighed, hvis du ønsker at få flere oplysninger.

  • Er dine produkter glutenfri?

    Vores produkter er ikke udviklet til at tage højde for særlige diæter. Derfor hævder vi ikke, at vi er "glutenfri", og vi kontrollerer ikke, at vores produkter ikke indeholder gluten.

  • Hvor er dine produkter fremstillet?

    Phytomer er en bretonsk virksomhed, som fremstiller alle sine produkter i sit eget laboratorium i Mont-Saint-Michel-bugten. Vi kontrollerer hele fremstillingsprocessen og anvender miljøvenlige metoder i alle faser.

  • Har jeg brug for at oprette en konto for at bestille online?

    Det anbefales at oprette en konto, da det giver dig mulighed for at gemme dine personlige oplysninger og spare tid ved fremtidige bestillinger. Du får også adgang til dit personlige område og kan følge dine ordrer og ændre dine personlige oplysninger. Du kan vælge "Hurtig bestilling", som ikke kræver, at du opretter en Phytomer-konto, men du skal indtaste dine personlige oplysninger en anden gang, når du foretager en ny bestilling.

  • Hvad bruges mine personlige oplysninger til?

    Dine personoplysninger er nødvendige for at behandle og levere ordrer og udarbejde fakturaer. Disse oplysninger er strengt fortrolige.
    I overensstemmelse med lov nr. 78-17 af 6. januar 1978 om behandling af personoplysninger, registre og frihedsrettigheder er behandlingen af de personlige oplysninger, der er indsamlet på dette websted, blevet anmeldt til CNIL, og enhver bruger af webstedet har ret til at få adgang til, ændre, berigtige og slette oplysninger om sig selv ved at sende et brev til "Service Client PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex".

  • Jeg har mistet min adgangskode:

    Hvis du har mistet din adgangskode, kan du generere en ny automatisk:
    - Klik på "glemt adgangskode"
    - Indtast din e-mailadresse
    - Klik på "Send"
    - Modtag en e-mail med emnet "[PHYTOMER] Glemt adgangskode"
    Hvis du ikke modtager e-mailen, skal du huske at tjekke din spam-mappe.
    - I denne mail skal du klikke på linket til at vælge din nye adgangskode
    - På siden skal du indtaste din nye adgangskode og klikke på "Validér"

    .
  • Kan jeg bestille fra udlandet?

    Vores produkter sælges og sendes kun til Danmark. Hvis du vil vide, om Phytomer bliver solgt i dit land, så kontakt os mhp. på at få navnet på distributøren i det pågældende land.

  • Hvad koster forsendelse?

    Vi anbefaler forsendelse til din nærmeste Phytomer klinik eller spa, og dette er gratis. For at finde den nærmeste klinik eller spa, klik her.
    Forsendelse til Postnord pakkeshop nær dig koster kr. 65,-. Ved køb over kr. 1000,- er forsendelse gratis.

  • Er betalingen sikker?

    Online betaling er fuldstændig sikker og fortrolig. Overførslen af penge sker direkte mellem dig og din betalingspartner (eks. din bank). På intet tidspunkt bliver dine betalingsoplysninger delt med Phytomer’s hjemmeside.
    For bestillinger leveret til klinik eller spa, foregår betalingen ved afhentning af varen, i overensstemmelse med stedets gældende betalingsmåde.

  • Hvad er 3D Secure?

    Vi benytter 3-D Secure på vores side. Der er tale om en sikker internet betalings protokol, der begrænser risikoen for svindel ved at sikre din identitet, ved at sende en kode til din mobil telefon. Denne kode er krævet for at bekræfte din bestilling.

  • Hvordan kan jeg følge min bestilling?

    Du kan når som helst følge status på din bestilling og downloade din faktura på din personlige side under MINE ORDRER / Historik og detaljer
    Hvis du ikke har oprettet en konto, klik på det link, du har fået i e-mailen med ordrebekræftelsen.

  • Hvad er leveringstiden?

    Levering til pakkeshop varerne leveres med Postnord, normalt inden for 1-3 arbejdsdage fra du har modtaget ordrebekræftelsen. Leveringstiden kan variere, afhængig af hvor i landet, du bor.
    Levering til klinik/spa: varerne vil være tilgængelige på din valgte klinik/spa gennemsnitligt 1-3 arbejdsdage fra bestilling, i klinikkens/spa’ens åbningstid.

  • Der er fejl i min levering/min levering mangler produkter

    Enhver henvendelse angående afvigelser i leverancen skal rettes til Phytomer’s kundeservice på e-mailadressen support@allure.dk eller på telefon 93904483 senest 14 dage efter leveringsdato.
    Manglende produkter vil blive eftersendt efter en undersøgelse hos fragtfirmaet.

  • Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Du har 14 arbejdsdage fra bestillingsdatoen til for egen regning at returnere ethvert produkt du ikke er tilfreds med og annullere din bestilling. Produkter skal returneres i original, uåbnet og ubeskadiget emballage sammen med den udfyldte returseddel til følgende adresse Allure Beauty Group, Priorgade1b, st. tv., 4200 Slagelse. Kontakt Allure Beauty Group FØR du sender.
    Phytomer refunderer udgifter svarende til produktets pris samt leveringsomkostninger inden for max. 30 dage.
    For bestillinger leveret til klinikker/spa’er er det den generelle returpolitik for den pågældende klinik/spa, der er gældende.

  • Jeg vil gerne i kontakt med nogen

    Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål, er vi til rådighed på e-mail support@allure.dk eller telefon 93904483